Częste pytania

 

1. Jak zamówić ?
Zamówienia przyjmujemy m.in. za pośrednictwem tego sklepu, lub po prostu pisząc do nas na e-mail. Jeśli na stronie, to w skrócie wybieramy: „Do Koszyka” i „Przejdź Dalej” , następnie wypełniamy niezbędne pola i „ZAMAWIAM i PŁACĘ”.

 

2. Jaka jest minimalna ilość jaką mogę zamówić ?

Standardowo od 35szt. kart okolicznościowych personalizowane, wykropkowane mniejszej ilości. W przypadku mniejszej ilości prosimy przed złożeniem oferty o kontakt z nami w celu ustalenia realizacji.

 

3. Jak dziś zamówię i zapłacę to kiedy otrzymam przesyłkę ?

Zamówienia w większości realizujemy w ciągu 20 dni, od dnia otrzymania akceptacji wzoru/ów i należności, do tego należy doliczyć czas dostawy który standardowo w przypadku kuriera wynosi 1 dzień. Dotyczy to oczywiście dni roboczych.

 

4. Jak dziś prześle dane kiedy otrzymam projekt ?

Jeśli projekt wymaga indywidualnego wzoru, to projekt staramy się przesłać do końca dnia, lub dnia następnego. Jeśli w 2 dni robocze projekt nie dotarł, to proszę o pilny kontakt na e-mail.

 

5. Ile trwa realizacja zamówienia ?

Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od Państwa akceptacji otrzymanego projektu oraz otrzymania należności i wynosi od 5 do 14 dni roboczych, jednak większość realizujemy do 7 dni.

 

6. Czy możliwa jest zmiana tekstu lub grafiki ?

W większości przypadków TAK, ponieważ towar jest wykonywany na indywidualne zamówienie, jednak wszystko zależy od konkretnego zamówienia. W takim wypadku, przed zamówieniem polecam kontakt z nami.

 

7. Czy można dopisać potwierdzenie przybycia, telefon lub wierszyk do zaproszeń ?

TAK, jednak interesujący tekst należy przesłać nam w formie do edycji w oddzielnym pliku.  

 

8. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie ?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w naszym sklepie stacjonarnym w Grudziądzu. Dokładny adres i telefon kontaktowy znajduje się w zakładce „Kontakt”. Wybierając ten rodzaj odbioru, proszę o wcześniejsze poinformowanie nas o tym fakcie.

Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów wysyłki itp.

 

9.  Koszt wysyłki wielu przedmiotów ?

Koszt wysyłki jest zawsze jeden, bez względu na zakupioną ilość, a jego aktualna cena dostępna jest np. w zakładce „Dostawa”.

 

10. Jaką mam pewność że otrzymam zamówiony towar ?

Rozumiem Państwa niepewność, w mediach co jakiś czas pojawiają się informacje o nieuczciwych sprzedających. W moim przypadku założona z pasją Działalność Gospodarcza prowadzona jest nieprzerwanie od 2011 roku. W tym czasie uzbierała się spora kolekcja zdjęć realizowanych zamówień, którą można znaleźć na tej odwiedzanej stronie. Dodatkowo można  nas znaleźć i zweryfikować w ogólnodostępnej bazie przedsiębiorców CEIDG, APGraf: TU

Masz pytanie, napisz teraz Napisz do nas... Wyślij